Skip links
Våra Tjänster

Acreda Oneplace

Via Acreda OnePlace kan du bland annat komma åt er fakturering, hantera både leverantörs- och kundfakturor. Även registreringen av kvitton är helt digital. Den anställde fotar sitt kvitto med sin smartphone som tolkas via AI och skickar bilden sedan till oss för vidare elektronisk hantering in i ekonomisystemet. Tidsrapporteringen för lön samt projekt sker direkt i er smartphone och underlag för lön och fakturering hanteras sedan digitalt av oss.

Såhär fungerar det

Allt du behöver för att nå Acreda OnePlace är en internetuppkoppling och BankID. En inloggning till alla funktioner och möjlighet att växla mellan olika bolag.

Du väljer själv vilken plattform som passar dig bäst för stunden, tjänsten finns nämligen både som webb och app. Det krävs inga egna investeringar i program, lagringsutrymme eller drift.

Webb eller Smartphone

Logga in från alla enheter som har internet

BankID

Ett enkelt och säkert inloggningssätt för att nå alla program

GDPR

All er data är i säkert förvar enligt GDPRs alla rutiner och normer

Acreda onplaces förmåner
Fakturering online & via app

Med Acreda OnePlace blir din fakturering och bokföring enklare, snabbare och säkrare. Välj själv vilka delar av din ekonomihantering som du vill ha hjälp med och vilka system som skall ingå i er version av Acreda OnePlace.

Kvitto- och utläggshantering

Hanteringen av kvitton, milersättning och traktamenten är elektronisk. Den anställde fotar sitt kvitto med sin smartphone som tolkas via AI och skickar sedan bilden till oss för vidare elektronisk hantering in i ekonomisystemet.

Rapport & analys

Som kund hos oss får du via mobilen och datorn tillgång till vårt kraftfulla rapporterings- och analysverktyg där du snabbt och enkelt kan få fram en tydlig översikt över er redovisning med hjälp av enkla och överskådliga grafer, nyckeltal och rapporter.

Ärenden - Notiser

Direktdialog med din kontakt hos oss på Acreda OnePlace och använda våra tjänster i den omfattning du behöver. Alla ärenden sparas och arkiveras så att ni har full koll på vårt samarbete. Via ärenden kommer din konsult skapa aktiviter om det är något du behöver åtgärda.

Leverantörsfakturor

Total kontroll över dina fakturor och smidigare attesteringsprocess, Du ser enkelt var i processen fakturan befinner sig. Tack vare automatiska påminnelser och den totala överblicken i systemet kan du känna dig säker på att dina betalningar går iväg i tid.

Dokumenthantering

Genom Acreda OnePlaces dokumentarkiv kommer du åt bolagshandlingar, avtal, årsredovisningar, månadsrapporter och deklarationer var du än är och spar på både papper och miljö. Det är möjligt att styra åtkomst så vissa användare endast ges åtkomst till vissa delar/dokument, medan andra har full åtkomst.

Nyheter m.m.

Direkt när du loggar in når du en dashboard med intressanta nyheter, notiser och ärenden. På så vis får du en snabb överblick och kan enkelt följa utvecklingen i din verksamhet. Härifrån kommer du sedan vidare in i de system som du har access till och som eventuellt har en åtgärd som behöver attesteras eller justeras.

Tidrapportering

Tid redovisa med mobil eller dator. Planera dina projekt och resurser. Följ projekten i realtid. Skapa snabbt och enkelt underlag för både lön och fakturering.

Beöver ni hjälp eller undrar över något?
Tveka inte att hör av er.

REDO FÖR ATT SAMARBETA?
HÖR AV DIG!
Ring oss:
019-33 00 23
Eller maila oss:
kontakt@acreda.se
Läs mer
Dra